سالن غذا

آموزش آشپزی به زبان ساده

سالن غذا

آموزش آشپزی به زبان ساده

۳۸ عکس پروفایل عاشقانه بدون متن؛ جذاب و با احساس • ستاره

 

متن ادبی عاشقانه

دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست...
اگر برف بیاید هست..
اگر برف نیاید نیست..
مثل دنیای مــن
اگر تــو باشی هستم
اگر نباشی نیستـــــــــــــــــم ...

 

در انتظار آغازی دیگرم،
انتخاب مجدد جفت ها،
تا شاید این بار نوحی بیاید
و مرا برگزیند در کنار “تو” !

 

بگذار بگویم
بغض که می کنی
گریه ام‌ میگیرد
خنده ات که بگیرد
حالم از همیشه بهتر است…
می بینی زندگیم را؟!
به دلت بند است بندِ دلم…

 

شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد
که خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !

 

هان ای شب شوم وحشت انگیز
تا چند زنی به جانم آتش؟
یا چشم مرا زجای برکن
یا پرده زروی خود فرو کش

 

لبانت طعم انار می دهند
بهشت را دانه دانه بر لبانم بگذار !

 

متن ادبی عاشقانه غمگین

گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت که
اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !
مرحم نباش ، رحم نکن …

 

می ترسم کسی جایم را در قلبت بگیرد
بوی تنت را بگیرد
آغوشت را از من بگیرد
چه احساس مبهمی است حسادت !

 

دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی؛ گرفته است...
آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری؛ بارانی است...
قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی، یخ زده است...
اما وجودم در کوره داغ تابستانی می سوزد...
چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من......!!!!

 

می خواستم تو به من عادت کنی ولی من بهت زودتر عادت کردم
می خواستم تو عاشقم بشی ولی من زودتر عاشقت شدم
می خواستم من برات از بقیه مهمتر باشم ولی تو زودتر برای من مهم شدی
می خواستم من همه ی زندگیت بشم ولی تو زودتر همه ی زندگیه من شدی
می خواستم با هم عهد ببندیم ولی تو دیگر نبودی
آری
می خواستم همه ی اینها باشم برای تو ولی نشد و نبودی...

 

من به غمگین ترین حالت ممکن شادم!!!
تو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن

 

متن ادبی عاشقانه کوتاه

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند
با تو باید مثل باران حرف زد !

 

و عشق
پزشک ماهری است !
که نسخه ی تمام درد هایم را
لابلای موهای تو پیچید . . .

 

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشتِ خدا
سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !

 

تو میدانی از مرگ نمی ترسم
فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !

 

مگذار که عشق، به عادت دوست داشتن تبدیل شود!
مگذار که حتی آب دادن گل‌های باغچه، به عادت آب دادن گل‌های باغچه بدل شود!
عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست

 

کمی بمان!
کمی به من نگاه کن!
نگاهت تنها دلیل آرامشم است!

  • raha 11

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی